Let's meet outside

Outside!

Vanaf zaterdag 20 februari kun je weer een buitenactiviteit boeken. We mogen nu met meerdere groepen van twee personen naast elkaar, op anderhalve meter, trainingen aanbieden. De instructie geven we (verplicht) per tweetal tegelijk. Heb jij het ook zo nodig om weer door een instructeur getraind te worden? Boek dan nu een 30 minuten workout op het buitenterrein van Medifit-Healthclub.

Gedurende de training blijf je op dezelfde plaats staan, er wordt dus niet gerouleerd of groepen gemengd. Belangrijk om te weten is dat het géén groepstraining is maar een individuele training. De coach beweegt zich door de groepjes heen om te helpen en corrigeren. 

Lees hier de Regelgeving rijksoverheid  (scroll naar onder REGELS VOOR SPORT en klik op - Binnen en buitensporten voor de exacte omschrijving)


Wij vinden het echt leuk om jou binnenkort weer te zien.


Hieronder vind je de type training met beschrijving:

BBB workout:
 
BBB workout is een workout van 30 minuten waarbij de buik, billen en benen centraal staan. De invulling van de les zal gedaan worden door de instructeur die de training verzorgd. De totale omvang van de les zal 30 minuten zijn, 25 minuten actieve werktijd en 5 minuten opstart en afsluiten.
 
Total body CARDIO workout:
 
Total body CARDIO workout is een workout van 30 minuten waarbij het uithoudingsvermogen centraal staat. De invulling van de les zal gedaan worden door de instructeur die de les geeft. De totale omvang van de les zal 30 minuten zijn, 25 minuten actieve werktijd en 5 minuten opstart en afsluiten.
 
Total body STRENGTH workout:
 
Total body STRENGTH workout is een workout van 30 minuten waarbij krachtoefeningen voor het hele lichaam centraal staan. De invulling van de les zal gedaan worden door de instructeur die de les geeft. De totale omvang van de les zal 30 minuten zijn, 25 minuten actieve werktijd en 5 minuten opstart en afsluiten.
 
50Fit workout:
 
50Fit workout is een workout van 30 minuten waarbij  het gehele lichaam centraal staat in een ietwat lager tempo. Centraal staan (Balanceren op 1 been, dagelijkse bewegingen, spierverstevigende oefeningen, romp stabiliteit oefeningen etc.). De invulling van de les zal gedaan worden door de instructeur die de les geeft. De totale omvang van de les zal 30 minuten zijn, 25 minuten actieve werktijd en 5 minuten opstart en afsluiten.
 
 
Cookie instellingen